Šariš rozprúdil život na Domaši

11.09.2008 Celý región

Domaša - Valkov zaznamenala toto leto viac ako tretinový nárast rekreantov
„Skrášľujeme východ“ je originálny projekt, ktorým sa chce stať značka Šariš „patrónom“ východného Slovenska a dlhodobo podporovať jeho regióny a ich rozvoj. Jeho prvý ročník s mottom „Skrášľujeme východ. Začíname na Domaši“ odštartoval tieto ambície Šarišu práve na Domaši, v srdci východoslovenského regiónu. V tejto obľúbenej destinácii všetkých východniarov, v lokalite Valkov, sa vďaka finančnej podpore Šarišu vo výške viac ako 2 milióny slovenských korún zrekonštruovalo mólo a upravila pláž, pribudli nové slnečníky a ležadlá. V nasledujúcich rokoch značka Šariš s projektom „Skrášľujeme východ“ pomôže podporiť ďalšie zaujímavé aktivity.

Šariš, ako najobľúbenejšia značka piva na východe Slovenska, chce preniknúť do hĺbky srdca všetkých východniarov a vyvolať v nich potrebu niečo vo svojom regióne zmeniť k lepšiemu. Chce im ponúknuť možnosť podieľať sa na skrášľovaní „svojho“ Východu a tým im dodať pocit spolupatričnosti a hrdosti na svoj región. Tento rok sa Šariš rozhodol pre revitalizáciu rekreačnej oblasti Domaša – Valkov. Dovolenkárov tak počas leta privítala vynovená, vyčistená a štrkom vysypaná pláž, nové ležadlá a slnečníky, aj nové mólo pre člny a vodné bicykle. Rekonštrukciu pláže ovplyvnili aj samotní milovníci piva Šariš, ktorí prispievali na realizáciu projektu z každého zakúpeného 0,5 litrového piva Šariš sumou 10 halierov. Hlasovaním cez SMS zároveň rozhodovali, čo konkrétne si želajú na Valkove skrášliť.

„Cieľom nášho projektu bolo podporiť región východného Slovensko a dať ľuďom dôvod, aby boli hrdí na to, čo doma majú - a to vlastným pričinením. Šariš chceme pasovať do pozície „garanta“ regiónu, ktorý sa o svoj región stará a to dlhodobo. Práve preto sme sa rozhodli zrevitalizovať rekreačnú oblasť Valkov na Domaši, ktorá sa nachádza priamo v srdci východného Slovenska, “ uviedla Denisa Pernicová, Brand manažérka značky Šariš, zo spoločnosti Pivovary Topvar, a.s. „Na budúci rok plánujeme pokračovať v ďalších lokalitách na východnom Slovensku, “ dodala.

Šariš na projekte spolupracoval s Obecným úradom Bžany, ktorý je vlastníkom a prevádzkovateľom rekreačnej oblasti Domaša Valkov. „Valkov neponúka len vodu, pláž, teplo a slnko, ale aj kvalitnejšie služby. Zaznamenali sme viac ako tretinový nárast rekreantov - Valkov tieto prázdniny navštívilo vyše 100 tisíc rekreantov. Plné parkoviská, bufety i reštaurácie a v končenom dôsledku spokojní ľudia sú najlepším dôkazom. Keď sa hovorí, že detí rastú ako z vody, tak potom Valkov rastie ako z piva. Je to predovšetkým vďaka značke Šariš, ktorá začala skrášľovanie východu práve u nás, “ dodal Miroslav Fečko, starosta obce Bžany.

xxxxx

Značka Šariš patrí medzi tradičné slovenské značky a v tomto roku oslávila už 41. výročie uvarenia prvej várky. Objem jej výroby v hektolitroch za ostatných 41 rokov prekročil už 22 miliónovú hranicu. Pivo Šariš patrí spolu so značkami Topvar, Smädný mních, Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell, Gambrinus a Radegast Birell do portfólia spoločnosti Pivovary Topvar, a.s. , ktorá je členom jednej z najväčších pivovarníckych spoločností na svete SABMiller.

Ivana Lisáčková - Account Director
 

Vyberte región

mark